2016. január 19., kedd

~Music Tag~

Sziasztok!

Ejj de régen jártam errefelé. De végre túl vagyunk a felvételin. Inkább nem is mesélek róla semmit, nem érdemes ezzel időt húzni. Azért szurkoljatok mindhármunknak, nemsokára jönnek a szóbelik. Na de most végre összeraktam egy bejegyzést. Ez egy zenés tag, ami akár lehet egy zeneajánló is. Mindenesetre ha érdekel, akkor katt a továbbra!


1. Egy dal, amit szeretsz és egy szín van a címében
Na akkor kezdjünk egy olyan dallal, amit szerintem mindenki ismer,
vagy legalább hallott már.

2. Egy dal, amit szeretsz és egy szám van a címében
Ennek a számnak a címe önmagában egy szám. 
Ez talán az a szám amivel megszerettem Taylort. 

3. Egy dal, ami a nyárra emlékeztet
Ezt a számot nagyon szeretem, de szinte csak nyáron hallgatom.
Fura, hogy mindig sírhatnékom van tőle.

4. Egy dal, ami olyasvalakire emlékeztet, akit inkább elfelejtenél
Hát, igen. Amúgy szeretem ezt a számot. 

5. Egy dal, amit csak hangosan lehet lejátszani
Ez szerintem tipikusan olyan szám, ami csak hangosan az igazi.

6. Egy dal, amitől legszívesebben táncra perdülnél
Nagyon-nagyon sok ilyen szám van, de úgy gondoltam, 
ezt érdemes megmutatni nektek. 

7. Egy dal a vezetéshez
Ugyan nem vezetek, de autóban utazni szoktam.
Egyszerű de nagyszerű megoldás. 
Tényleg jó az autóban hallgatni és a tájat nézni.

8. Egy dal a drogokról vagy az alkoholról
Quimby, again. 
Nem nagyon ugrott be más, esetleg Pálinka dal, 
Be vagyok rúgva vagy Rehab.

9. Egy dal, ami felvidít, boldoggá tesz
Annyi ilyen van, nehéz egyet választani.
Mindenesetre ez már nálam többször bevált. 

10. Egy dal, ami elszomorít
Komoly dal, komoly témával, érdekes videoklippel.
A rák egy nem túl vidám dolog.


11. Egy dal, amit sosem unsz meg
Régóta hallgatom, de egyszerűen még mindig jó.

12. Egy dal a kiskamasz korodból
Ez így nehéz, mert még mindig annak számítok, nem?
Na, akkor egy "korszakomból" mutatok egy dalt...

13. Egy kedvenc dalod a 80-as évekből
Na akkor ez legyen egy nagy közönségkedvenc.
Billie Jean is not my lover...

14. Egy dal amit szeretnéd ha játszanának az esküvődön
Na itt vagyok bajban. Ezen nem gondolkodtam még soha. 
Akkor ez most legyen az amire a nagybátyámék vonultak oltárhoz.
Szerintem megható volt.

15. Egy dal, amit eredetileg más ad elő
Itt is gondban vagyok. 
De itt azért, mert annyi jó feldolgozást ismerek.
Végül emellett döntöttem, mert ez egyben egy mashup is.

16. Egy kedvenc klasszikus zenéd
Az egész Diótörőt úgy szeretem...

17. Egy dal amit szívesen karaokeznál duettben
Aki olvasta Leiner Laura Késtél című könyvét, 
az tuti tudja kivel együtt énekelném... :D

18. Egy dal, az évből, amikor születtél
Valamiért rögtön ez ugrott be.

19. Egy dal, ami elgondolkodtat az életről
Mikor már kiválasztottam, akkor gondoltam át, 
hogy ez igazából nem az életről, hanem a mai világról szól.
Akkor is egy őszinte és igaz dal.

20. Egy dal ami sokat jelent neked
Pár emlék miatt.

21. Egy dal, aminek a címében egy személynév van
Sokáig gondolkodtam. Végül rájöttem.

22. Egy dal, ami előre visz
Szintén Punnany Massif és egyben egy nagy kedvenc.

23. Egy dal, amit szerinted mindenkinek meg kéne hallgatni
Ez is jó kérdés. 
Talán ez:

24. Egy dal, egy olyan bandától akit szeretnél ha még együtt lennének
Már akkor feloszlott, amikor még nem is éltem.

25. Egy dal, egy olyan előadótól aki már nem él
Bár itt a listában is volt már pár ilyen, de itt egy másik.

26. Egy szám amitől szerelmes akarsz lenni
Olyan szép. *-*

27. Egy dal ami összetöri a szíved
Van egy pár ilyen is.
Ez az egyik:

28. Egy dal, egy olyan előadótól akinek imádod a hangját
Itt már volt egy pár...Bruno Mars, Kiss Tibi, Amy, 4nonblondes...stb.
De van még:

29. Egy dal, amire gyerekkorodból emlékszel
Mivel gyerek vagyok még így ez a kérdés nehéz.
Így ez egy olyan lesz, amit anyukám mutatott még régen.
Ő nagyon szerette gyerekként Madonnát.

30. Egy dal, ami magamra emlékeztet
Ez talán a legnehezebb az egészből. 
De végül emellett döntöttem:
Ez annyira én vagyok, hogy nagyon XD 


Remélem tetszett ez a "rövidke bejegyzés". Ha van kedvetek ti is megcsinálhatjátok. Akár itt kommentben is. ;)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.