2016. február 14., vasárnap

Valentin-napi inspiráció

Sziasztok!

 Először is Boldog Valentin-napot mindenkinek!


Ezt azoknak, akik szeretik és ünneplik a napot. Én sem ünneplem (ennek oka lehet az, hogy nincs kivel), de gondoltam hozok egy ilyen bejegyzést. Azoknak is ajánlom, akik úgy vannak mint én: Semmi kedvük ehez a naphoz. Úgy gondoltam a bejegyzés elején beszélek egy kicsit, aztán láthattok zenéket, képeket, gifeket. Remélem tetszik! Ha érdekel katt a továbbra!
 Na akkor szerintem kezdem azokkal akik nem szeretik ezt a napot, mert akkor nekik nem kell végigolvasni, és végignézni a sok boldog képet.
Ez egy amerikai ünnep, nem is értem miért ünnepeljük itt. Vagyis miért ünneplik sokan. Egyébként szerintem amúgy egy aranyos dolog, hogy van egy nap, ami a szerelmesekről szól, meg minden, és ezt páran jól is csinálják. Maguk között a szerelmesek megünneplik, ajándékot adnak egymásnak, de könyörgök, miért kell ezt pl. Facebookon más tudtára adni? Miért kötöd a kapcsolatod részleteit más orrára? Akinek nincs párja, esetleg szerelmi bánattal küzd, annak egyenesen a szívébe tud taposni egy-két ilyen kép. És annak aki kirakja mitől lesz jobb? Több "gratulálok" meg "cukik vagytok együtt" kommentet tud bezsebelni? Na mindegy.


Ha Valentinkor szingli vagy, próbáld kiélvezni! Töltsd a napot a barátaiddal, nézz filmeket, örülj a szabadságodnak! Mi a barátnőimmel ilyenkor a párocskákon szoktunk nevetni, akik posztolnak ezt-azt és végig támogatjuk egymást. Az első dolog ugyan nem hangzik túl kedvesnek (nem is az), de a kedvedet feldobhatja és kit érdekel, hogy mit gondolnak mások? 


Az hogy otthon búsulsz az ugyan nem fog sok dolgot megoldani, de tudom, hogy néha jól esik. Egésznap pizsiben videókat nézni, a neten lógni, olvasni, nasizni. Szerencse, hogy idén ez vasárnapra esik. 








És akkor most jöjjenek a boldog képek, gifek, zenék.  
(én azért ezeket is szeretem :3)




























Mégegyszer boldog Valentin-napot és kitartás!!! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.