2015. november 17., kedd

Pretty Little Liars kvíz - Melyik szereplőre hasonlítasz?

Sziasztok emberek!

Úgy döntöttem, hogy lopom Hailey ötletét és én is hozok ilyen kvízeket. Egyébként Hailey megengedte és kifejezetten örült, hogy nekünk is tetszik az ötlet, és remélem nektek is! 
 Tehát, ma egy ilyen Pretty Little Liarsos tesztet hoztam nektek, amit én találtam ki. A lényeg, hogy mindig válassz egy képet ami a legjobban tetszik, és a végén pontozd le a válaszaidat, és nézd meg, hogy képválasztásaid alapján kire hasonlítasz! Próbáljátok ki, remélem tetszik!



1.Melyik képet választod?
A)

B)

 C)

 D)

2.Melyik képet választod?
A)

B)

C)

D)

3.Melyik képet választod?
A)



 B)

C)

D)

4. Melyik képet választod?
A)

B)

C)

D)


5.Melyik képet választod?
A)

 B)

 C)

D)



Értékelés:

-Először nézd meg, hogy melyik képeket választottad!
-Olvasd el a válaszokat, nézd meg mi a te válaszod színe! (Ez a bonyolítás azért van, hogy ne lehessen következtetni:))
-Számold össze, hogy melyik színből van legtöbb! 
-Nézd meg, hogy ez alapján kire hasonlítasz a legjobban!

1.kérdés:
A) válasz
B) válasz
C) válasz
D) válasz

2.kérdés:
A) válasz
B) válasz
C) válasz
D) válasz

3.kérdés:
A) válasz
B) válasz
C) válasz
D) válasz

4.kérdés:
A) válasz
B) válasz
C) válasz
D) válasz

5.kérdés:
A) válasz
B) váalsz
C) válasz
D) válasz


-Ha a legtöbb válaszod rózsaszínű, akkor te Hana Marin-ra hasonlítasz!
-Ha a legtöbb válaszod piros, akkor te Aria Montgomery-re hasonlítasz!
-Ha a legtöbb válaszod kék, akkor te Emily Fields-re hasonlítasz!
-Ha a legtöbb válaszod zöld, akkor te Spencer Hastings-re hasonlítasz!

 Remélem tetszett ez a kis általam kitalált teszt! Persze ennek semmi valóságalapja nincs, ezt nem kell komolyan venni, de egy Pretty Little Liars rajongónak/nézőnek érdekes időtöltés lehet. Ha te is kipróbáltad és szívesen leírod, hogy mi jött ki neked, vagy csak véleményt mondanál, akkor írj a kommentekhez vagy a chatbe! 

                                                                                További jó olvasgatást!









3 megjegyzés:

  1. Az első négy feladatnál D-C-B-A, így áltam, majd az ötödik nagyon nehéz döntés volt. Nem tudtam, s most se tudok dönteni a C-A között, így mind a kettővel éltem. Ez által két darab A-m és C-m lett, szóval félig Emily és félig Spencer vagyok. ♡ (:

    VálaszTörlés
  2. Az első négy feladatnál D-C-B-A, így áltam, majd az ötödik nagyon nehéz döntés volt. Nem tudtam, s most se tudok dönteni a C-A között, így mind a kettővel éltem. Ez által két darab A-m és C-m lett, szóval félig Emily és félig Spencer vagyok. ♡ (:

    VálaszTörlés
  3. Félig Spencer félig Aria. :)

    VálaszTörlés

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.