2015. november 18., szerda

The Youtubers!!!

Magyar Youtuberek:

Bizonyára ti is ismertek sok videóst a Youtubon, akiket szerettek hallgatni, vagy nézni. Én nagyon szeretem őket, unaloműzésnek ez egy szuper elfoglaltság! :) Egy kis reklám nekik...:

  ×Magyarországon talán leghíresebb Dancsó Péter (Videómánia). Őt emiatt nem fogom bemutatni. Talán még csak annyit mondanék róla. Hogy vicces, de egy kicsit... sajátos a humorérzéke... :D Sok videójában kifiguráz másokat, vagy filmeket, vagy bármit...
Ide kattintva találod meg a csatornáját

  ×Szerintem Szirmai Gergő is nagyon híres, a HollywoodNewsAgency nevű csatornájával, én őt is nagyon szeretem. Ő egy kicsit komolyabban veszi a film-kritikákat (általában erről szólnak a videói), de sosem unalmas, mert nagyon viccesen adja elő az egészet.
 Ide kattitntva találod meg a csatornáját

  ×JustVidman! Vidman mégegy nagyon humoros személy, aki a videóiban még sosem mutatta meg magát, csak a kezeit látthatuk, és a hangját halljatjuk. Régebbi videóiban még csak összeválogatott képek sorozatát mutatta videóiban, amire beszélt, most viszont már feltalálta magát a rajzolásban. Így kisebb animációs "filmeket" láthatunk a videóiban... Érdemes ellátogatni hozzá!
Ide kattintva találod meg a csatornáját

  ×A következő videóspárról már beszéltem egy előbbi bejegyzésemben (~Boldogító zenék~), úgyhogy róluk sem mondanék többet, csak, hogyha szereted a vicces paródiákat, mindenképp látogatsd meg őket! (Mármint a csatornájukat :D )
Ide kattintva találod meg a csatornájukat

  ×Unfield is vicces, és sokféle videója van, ami külön tetszik... Tetszik a humora, ha nem ismernétek... hát ismerjétek meg!
Ide kattintva találod meg a csatornáját

  ×FollowAnna vlogjai is híressé váltak mára. Legtöbb videója ilyen smikes, öltözködős, egyszóval eléggé csajos. De, ha nem szereted az ilyeneket, ne aggódj, a maradék (és az sem kevés) videókban kihívásokat teljesít, leghíresebb pl.: a Mersz Vagy Mersz -részek.
Ide kattintva találod meg a csatornáját

  ×Viszkok Fruzsi szintén egy "Beauty guru", neki kicsit kevesebb kihívásos videója van, viszont mindkettő fajta élvezhető... Breakfast at Fruh néven ismerhetitek a csatornáját.
Ide kattintva találod meg a csatornáját

  ×Attila The Bookaholic nevű csatornán Attila legtöbbször könyv-kérdésben rak fel videókat. (Ki gondolná :D) Ő is csinál kihívásos videókat, Fruzsival (Pl.: A jóga kihívás), és Annával is (Pl.: Mi van a kezemben- kihívás).
Ide kattintva találod meg a csatornáját

  ×Maris is egy olyan youtuber, aki szintén nagyon sokféle videót rak fel, és egyszerűen csak jó hallgatni, amit beszél.
Ide kattintva találod meg a csatornáját

  ×GoodLike szintén egy híres videós, sokféle videóval. A humora sajátos, nézd meg, hátha bejön... :)
Ide kattintva találod meg a csatornáját

  ×LuckeY: általában a videói valamiféle gameplay-ek, ezért nem mindenki tartja olyan érdekesnek, viszont szerintem vicces. Még ha nem is szeretnéd megnézni az ilyen játék-videóit, csinált pár kihívást is. Ezek közül kedvencem a Feladatosdi (aminek már 2 része is van).
Ide kattintva találod meg a csatornáját

  ×DumaRagu több, mint 200'000 feliratkozóval büszkélkedhet. Ez a csatorna is rajzolt videókat tesz közzé. Igaz én még nem láttam tőle sokat, de amiket láttam, viccesek, és szórakoztatóak voltak...
Ide kattintva találod meg a csatornáját


Arra gondoltam, hogy ebben a bejegyzésben írok magyar, és külföldi youtuberekről is, de ahogy nézem, hosszabb lett, mint amire számítottam... Így, ha hozzácsapnám az angol/amerikai videósokat is, tényleg nagyon hosszúra sikerülne... Úgyhogy, ha a visszajelzésekből úgy látom, hogy érdekel titeket valamennyire ez a téma, őket is hozni fogom, rövid időn belül... Pááá:
                                                                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.