2015. december 23., szerda

Sorozatok unaloműzéshez

Sziasztoook!!!
Ti örültök a szünetnek? Én már nagyon vártam, több okból is. Azt már tudjátok, hogy nagyon szeretek olvasni, írni, filmeket nézni, de csöppet sorozatfüggő is vagyok.... :D Na jó azért nem függő, csak imádom a sorozatokat, és többnyire elég gyorsan végig nézem őket. Ezért hoztam nektek most pár sorozatot, amiket néztem/nézek még mindig.

1. Így jártam anyátokkal
Ez egy elég híres sorozat (szerintem), ezért is kezdtem el nézni. Már talán egy másfél éve befejeztem, és megnéztem az összes részét, de a mai napig vissza-vissza nézek egy részt, ha unatkozok.
A történet egy Ted nevű fickóról (Josh Radnor) szól, aki a már tinédzsser gyerekeinek meséli el, hogyan találkozott az anyjukkal. Ennyi még a címből is kivehető, és nem is hangzik túl izgisnek, de Ted nagyon részletesen meséli el kalandjait, ráadásul eközben a barátjai történetét is követhetjük. Ott van például Barney (Neil Patrick Harris), aki egy nőcsábász, (Ami különösen furcsa, mert a színésznek férje van!!!)  és Ted legjobb barátja, Marshall is (Jason Segel), aki Lilyvel (Alyson Hannigan) él már 9 éve. Aztán ott van Robin (Cobie Smulders), akibe az első részben beleszeret Ted, mégis elárulja, hogy nem ő a gyerekei anyja. A sosozatnak 9 évadja van, különleges sztárvendégekkel, és meglepő fordulatokkal.


2.Agymenők
Ezt a sorozatot is a Comedy Central-on láttam először, aztán kicsit utánanéztem, és kicsit utolértem magamat.
 Az egész történet négy pasiról szól, de a főszerepet mégis inkább Leonard(Johnny Galecki) érdemelte ki a legjobban. Ő és a lakótársa, Sheldon (Jim Parsons) egyszercsak találkoznak az új szomszédjukkal, Pennyvel (Kaley Cuoco). Mindketten zsenik, elméleti- és kísérleti fizikusok. Leonardnak rögtön megtetszik Penny, Sheldont viszont semmi ilyesmi nem érdekli. Másik két barátjuk, Raj (Kunal Nayyar), és Howard (Simon Helberg) is nagyon okosak. De emellett mind a négyen kockák... Nagyon humoros ez a sorozat, ajánlom azoknak, akik szeretnek nevetni.




3.Big Time Rush
Na, igen, ezt a sorozatot is végig néztem... Ez azért elég más fajta, mint az előző kető. Azok valósághűbbek. Mindegy is.
A sztori négy fiatal srácról szól, akik egy meghallgatás után kimennek Hollywoodba, hogy ott egy fiúbandát csináljanak belőlük. Az éneklés leginkább James (James Maslow) álma, Kendall (Kendall Schmidt) jégkorongos, Logan (Logan Henderson) meg orvos szeretne lenni. Carlos a negyedik tag (Carlos Pena), aki a legbohókásabb szerepet kapta. Összességében szórakoztató egy sorozat, jó poénok vannak benne, mindössze kicsit olyan... agypihentető. Vszont nekem tetszett, sajnáltam, amikor a 4. évad után vége lett. De a Nickelodeon sorozatai mind "agypihentetők" egy kicsit, szóval tudtam pótolni... :D
Remélem jól telik a szünetetek és nagyon boldog karácsonyt kívánok minden olvasónak! 

U.I.
Bocsi, de ennek a bejegyzésnek igazából semmi köze a télhez... (csak a hóemberes képnek az elején :D )

Pá,

                                     

2 megjegyzés:

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.