2015. december 5., szombat

Új design + Mikulásos inspiráció

Sziasztok hópihék!

 Sajnos még nem esik a hó, de türelmes vagyok. Engem már így is hatalmába kerített a téli, ünnepi hangulat.  Mint láthatjátok elkészültem a blog új designjával, bár ez nem lett éppen télies, de ez nem is volt szándék. Ez az első deviantart kódos designem, még gyakorolnom kell, de azért remélem tetszik. :) Mára egy kis inspiráló Mikulásozással készültem, hisz ma éjjel "Santa Claus is coming to town"!

 Pentatonix-Santa Claus is coming to town


Kinőttünk már a Mikulásozásból? 
Felnövünk, érthető, hogy már nem ugyanazt jelenti nekünk a jó öreg Télapó sem, mint régen. "Hiszel Mikulásban?"  Nem ez a lényeg. Hiszel-e az ünnep varázsában? Kirakod-e még a csizmádat az ablakba? Az egészben nem a Mikulás a lényeg. Én rendszerint december 6.-án eszmélek rá, hogy mindjárt karácsony. És ez már kicsit hasonlít is a legnagyobb ünnepünkhöz. Számomra a Mikulásozásban a hangulat a lényeg. (És igen, szeretem a csokit is...)


Az egész tél hangulata számomra....igazából leírhatatlan. Ez a legfontosabb. Az égők, a fények, az illatok. Már jó hamar elkezdtem a karácsonyi zenék hallgatásást, mert egy hónap is kevés, hogy az összeset unásig hallgassam.


Az összes évszakot szeretem.
A tavasz gyönyörű. A szerelem évszaka, megújulás időszaka. Imádom a virágokat, az illatokat. Imádom, hogy járhatok kiscipőben, rohangálhatok kardigánban. Imádom a napsütést, és tavasszal van a névnapom és a szülinapom is.
A nyár a szabadság évszaka számomra. Nincs iskola, pihenés az egész. Hőség, nyaralás, fagylalt. Rövidgatyák, fürdőruhák, napszemüvegek, szalmakalapok....egyszerűen imádom.
Ősszel színekbe borul a természet, a levelek lassan hullanak. Hűvösebb lesz, de még kardigánban mászkálhatsz. Leveleket rugdosol, magadba szívod az őszi szél illatát és újra találkozol az osztálytársaiddal.
Rájöttem, hogy a tél számomra különösen kedves. Nem rettent vissza a hideg. Hóesés, fények, zenék, ízek... A telet és a karácsonyt csak imádni lehet. Vagy csak én vagyok ilyen fanatikus?


Hoztam pár inspiráló képet, remélem nektek is sokat jelent ez az egész. (Kattints a továbbra!)


















Valószínűleg fogtok még tőlem ilyen téli hangulat bejegyzést látni, mert igen, fanatikus vagyok. Bocsi. :)

Ui: Ne felejtsétek el holnap megnézni a csizmáitokat, hátha felétek is járt a jó öreg Mikulás. ;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.