2016. március 23., szerda

Blogajánló: Ragyogás

Sziasztok!

Tudom, hogy elég régen volt tőlem bejegyzés. Mondhatni, nagyon inaktív vagyok mostanában. Nem akarok se mentegetőzni, se panaszkodni. Viszont tényleg szeretnék kicsit foglalkozni a blogolással is és ezúttal egy blogajánlót hoztam nektek. Olvassátok el a bejegyzést és kukkantsatok be a blogra!

Cím: Ragyogás
Link: XXX
Író: Kiss Dalma


Ismertető:
"Igen, azt hiszem, sikeres lettem! Sose vágytam rá, hogy mindenki engem éltessen, egyszerűen szerettem, és mostanáig szeretem a zenét és szeretek jót tenni. Kiskoromban erre neveltek, mindent csakis a szüleimnek lehet köszönni. S, bár én felvállalnám az arcom ennyi idő után, hisz megérdemli ezt mindenki, de nem tartják jó ötletnek a mededzsmentjeink, se a szüleim. Csakis az volt a célunk, hogy segítsünk és ezért szeressenek, nem a "bájos" arcunk miatt! A fiúk előtt meg nem akarom titkolni a valómat, de muszáj. Nem tehetek mást! Egyre többet kapunk negatív "rajongó" leveleket, amiben megzsarolnak, vagy követelőznek. De, ha fel is fedem magam, nem miattuk lesz, hanem magam miatt! Az érzéseim miatt! - nyilatkozza a festékes arcú lány és szemeit törölgeti. Az a lány könnyezik, aki mindig tartja magát. Az a lány, aki másokat vígasztal. Az a lány, aki sose hátrált meg a problémájától, még másokét is magára vállalta. Az, akinek sok mindent köszönhetünk. De mi, mit tettünk érte? Tönkre tettük az életét, bujdosásra bírtuk és kitagadtuk, csak mert nem láthattuk az arcát. Miattunk változott meg. Mi változtattuk meg."


Ha felkeltette az érdeklődésedet ez a kis rész, akkor kukkants be Dalma blogjára! Mindenkinek jó szünetet, húsvétot kívánok és kitartást! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.