2015. november 11., szerda

Melyik Éhezők Viadalás- szereplő vagy választásaid alapján?

Sziasztok! Ti szeretitek a teszteket? Én igen. Még akkor is, ha semmi értelme, vagy semmi valóság tartalma sincs... Azoknak akik szeretik az ilyeneket, most egy Éhezők Viadalás-tesztet hoztam, remélem tetszeni fog! ;)

HA esetleg nem láttad volna a filmet (vagy nem olvastad a könyvet), ne aggódj, nem csak ilyen témájú tesztek lesznek.. ;) Amúgy én nagyon szeretem, ez az (egyik) kedvenc könyv-trilógiám, és filmjeim. (Szívesen írnék róla ajánlót, de feleslegesnek tartom, mert nagyon sokan látták már, és én még soha, senkitől nem hallottam, vagy láttam rossz kritikát róla... :D

1.Félsz a bogaraktól, vagy rovaroktól?
      A: Igen, nagyon!
      B: Csak néhánytól.
      C: Nem zavarnak, de nem is szeretem őket.
      D: Nem.
      E: Dehogyis! Édesek!

2.Mennyire vagy izgulós?
      A: Nagyon, néha már gyógyszerre van szükségem...
      B: Szoktam izgulni, de csak fontos esetekben.
      C: Nem vagyok soha olyan helyzetben, ahol izgulnom kéne. Így nincs miért izgulni.
      D: Általában nem izgulok.
      E: "Csak egyszer élünk! Élvezd az életet, és sose parázz!"

3.Könyvek vs. Filmek... ?
      A: Utálok olvasni.
      B: Kizárólag moziban nézek filmet.
      C: Mindkettőt nagyon szeretem!
      D: Kizárólag képregényeket olvasok.
      E: Utálom a filmeket.

4.Hogy állsz a sorozatokkal? (És itt nem a több részes hosszú filmekre gondolok, hanem 20-40 percesekre, amiből több évad is van! csak, hogy ne legyen félreértés... )
      A: Imádom a sorozatokat! Legalább 5 kedvencem van!
      B: Nézek párat, de csak a normális fajtából.
      C: Néha, ha egy közösségen belül valaki nézi, talán én is belekukkantok, de nem kifejezetten szeretem őket...
      D: Sorozatok? Nekem nincs időm ilyen hülyeségekre!
      E: Utálom a sorozatokat!

5.Melyik könyvsorozat tetszik a legjobban a felsoroltak közül?
     A: Párválasztó
     B: Harry Potter
     C: A Beavatott
     D:Az Útvesztő
     E: Az Éhezők Viadala

6.Mennyire vagy utazgatós fajta?
     A: Utálok utazni!
     B: A szép helyeket szeretem, de az odautat... na azt nem.
     C: Ha lehet, inkább nem utaznék, de nem kezdek el hisztizni, ha mégis kell.
     D: Még nem utaztam sokat, de nagy álmom, hogy minél több helyet lássak a világból.
     E: Szeretek utazgatni!

7.A felsoroltak közül, melyik a kedvenc film-fajtád?
     A: Romantikus!
     B: Vígjáték!
     C: Katasztrófa-film!
     D: Sci-fi!
     E: Akció!




ÉÉÉÉÉS AZ EREDMÉNY:
 Ha a válaszaid között legtöbbször a(z).....
       ..."A" jött ki:  Effie 
       ..."B" jött ki: Peeta
       ..."C" jött ki: Johanna
       ..."D" jött ki: Finnick
       ..."E" jött ki: Katniss 

P.S.
Kommentbe írjátok, mi jött ki nektek! ;)  Pááá:
           

2 megjegyzés:

  1. Effie+Peeta+Katniss = 2 db A + 2 db B + 2 db E
    (1 db C)

    VálaszTörlés
  2. Joanna, Finnick, Katniss. Mindegyikből 2-2 volt.
    (Biztos dobott volna rajta, ha több kérdés lett volna. :)

    VálaszTörlés

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.