2015. november 1., vasárnap

Design átalakítás+Reklám+Inspiráló zenék

Sziasztok!

 Sajnos vége az őszi szünetnek. El sem hiszem, hogy hogy tud ez a pár nap ilyen gyorsan eltelni, úgy, hogy arra sem emlékszem mit is csináltam ebben a pár napban. (Semmi értelmeset, az bisztos. :)) De! De, csináltam valami értelmeset. Megcsináltam Sasha barátnőm (és kollégám hi-hi) új blorjára a designt. Nem lett teljesen olyan, mint amilyennek elképzeltem, nem vagyok vele teljesen megelégedve, viszon örülök, hogy Sasha-nak tetszik (vagy csak azt mondja. Merne is ő mást mondani? :D) és gondoltam megosztom veletek, hátha nektek is tetszeni fog. Meg persze egy kicsit reklámozom is a most induló blogját. Ezen kívül hoztam nektek inspiráló zenéket. Akár csak hallgatni, vagy trailerhez, vagy akármi. Remélem tetszenek.

Egy fojtott sikoly


Zenék:

Elements-Lindsney Stirling
Ez jó például trailerhez. Gyorsabb, energikusabb.
 Szerintem egy pörgősebb sztorihoz jó trailer zene.


Better when I'm dancing-Megan Trainor
Igazi vidám szám. Engem mindig megnevettet és megtáncoltat. 
És a videóklipje is nagyon aranyos, hisz ismerős szereplők,
 Snoopy-ék is felbukkannak benne.


A sky full of stars-Coldplay
Én ezt is el tudom képzelni akár trailer zenének is. 
De csak úgy hallgatni is jó, nekem a videoklipje is tetszik.


You know I'm no good-Amy Winehouse
Talán Amy-től ez a kedvenc számom. 
Aki nem ismeri az énekesnőt, annak más számait is ajánlom.


I'm not the only one-Sam Smith
Ez is szép szám szerintem. 
Trailerzenének is jó lehet, bár nagyon szövegcentrikus, 
szóval ez nehezebb ügy.


Give me love-Ed Sheeran
Érdekes szám egy nagyon érdekes videoklippel. 



Ennyi lenne. Igyekeztem különböző stílusú zenéket összeszedni, remélem valamelyik hasznotokra válik. További jó olvasgatást és kitartást az iskolához! 





2 megjegyzés:

  1. Huh a desting élkepesztően gyönyörű. A zenekből meg elég sokat szeretek. Szuper bejegyzés . :) <3

    VálaszTörlés

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.