2015. október 3., szombat

Super Covers Zeneajánló

Sziasztook! :)

Gondolkodtam, hogy miről is legyen szó az első bejegyzésemben és amint a címben is láthatjátok, erre jutottam. Érdekes zenei feldolgozásokat gyűjtöttem össze nektek. Én szeretek ilyeneket nézegetni, mert sokszor egyes feldolgozások szerintem jobban sikerülnek az eredetinél, vagy csak meglepően mások, mintha egy más dalt hallanál.
Akkor itt van pár szám, és a kedvenc feldolgozásaim:


eredeti: Britney Spears-Toxic



feldolgozás: Melanie Martinez-Toxic



eredeti: Maroon5-Maps



feldolgozás: Max Schneider & Alyson stone-Maps



eredeti: Macklemore & Ryan Lewis-Trift Shop



feldolgozás:  Postmodern Jukebox-Trift Shop



eredeti: Imagine Dragons-Radioactive



feldolgozás: Lindney Stirling and Pentatonix-Radioactive



eredeti: Taylor Swift-Shake it off



feldolgozás: Megan Nicole-Shake it off



eredeti: Spice Girls-Wannabe



feldolgozás: Haschak Sisters-Wannabe



eredeti: Demi Lovato-Cool for the summer



feldolgozás: Tanner Patric-Cool for the summer




Most ez ennyi is lenne. Remélem tetszik! Jó zenehallgatást! ;)




2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nagyon tetszik a blogotok, és várpm a többi bejegyzést, mert szerintem igazán hasznosak. Tetszik, hogy közvetlenek vagytok, és, hogy nem féltek kimutatni a valódi éneteket sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Most mindannyiunk nevében írok. Nagyon köszönjük a szavaid, nagyon jól esnek, és örülünk, ha így játod! <3
      ATBM lányok

      Törlés

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.