2015. október 2., péntek

Sasha D. bemutatkozik

Sziasztok^^

 Ebben a bejegyzésben szeretnék bemutatkozni nektek. Gondolom rájöttetek, hogy én leszek az Antitoxin Blogmagazin egyik írója.

Először is, ki vagyok én? - Egy tizenéves, átlagos életet élő lány vagyok. Jelenleg nehéz döntések előtt állok, hiszen most kezdtem az általános 8. osztályát, ami azt jelenti, hogy ez az utolsó évem az osztályommal. Sokszor elgondolkodom, hogy mi lesz velem, miután nem velük ülök majd nap mint nap egy teremben. Nagyon jó kis közösség vagyunk, főleg így az utolsó évben, amikor furcsa módon kissé megbomlottak a klikkek a lányok között, és kicsit közelebb kerültünk egymáshoz. Ezen a blogon is két barátnőmmel fogunk tevékenykedni, akik nemcsak a barátaim, hanem a lelkitársaim is. Mostanában sok más dolog is nyomaszt, amit nem most fogok részletezni, de lehet, hogy majd ennek is eljön az ideje. És ugye még ott van a felvételi is, amitől szintén kiráz a hideg, és lehet, hogy sokszor inkább az erre való felkészülést fogom az előtérbe helyezni, de persze mindenképp fogok majd időt szakítani a blogra. :) Amikor épp nem tanulok, vagy blogolok, mert igen, van még másik blogom is, akkor rajzolok, zenét hallgatok, írok, vagy olvasok, de szerkesztgetni is szoktam. Zongorázni is tanulok, és néptáncolok, bár ez utóbbit nem szeretem túlzottan. Szemüveges vagyok, pont nemrég csináltattunk erősebb szemüveget. :)

Miért ez a bloggernevem?  - Az "igazi" nevemet nem szeretném elárulni, viszont a blogger nevem történetét elmesélem. Nem mintha olyan nagy történet lenne. A Sasha Japanetől ered,mert egyszer valamiért elnevezett így. Nekem pedig nagyon tetszett, és nem mellesleg hatalmas PLL fan vagyok...:) A "D"-ről pedig annyit, hogy egy számomra fontos ember miatt csaptam hozzá "vezetéknévként". :)

Van testvérem? - Igen, van két húgom. A kisebbik most kezdte az iskolát, a nagyobbik pedig 3. osztályos. :)

Van-e barátom? - Nem, nincs. De ez a téma mostanában elég zűrös nálam.

Milyen tanuló vagyok? Mi a kedvenc tantárgyam? - A tanulással nincsenek gondjaim, de az iskolát eléggé unom már. :) A kedvenc tantárgyam pedig az angol, és ilyen irányban szeretnék majd továbbtanulni.

Ennyi lenne az én kis bemutatkozásom. Puszi,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.