2015. október 4., vasárnap

Jean-Claude Mourlevat: Földlakó (könyvajánló)

Sziasztok földlakók!

 Gondoltam, írok nektek egy könyvajánlót egy szuper könyvről. Nem sok ajánlót láttam eddig erről a regényről, nem is nagyon hallottam róla, míg meg nem láttam egy könyvesboltban. Most a történetet röviden felvázolom nektek, de nem árulok el semmi fontos fordulatot és a saját véleményemet is megosztom veletek. Szerintem ez a könyv megérdemel egy kis figyelmet, ha érdekel olvass tovább! ;)

Anna Collodi a nővérét keresi. A nővérért, aki egy éve, az esküvője másnapján tűnt el nyomtalanul.

 A 17 éves Anna Collodi egy üzenet hatására elindul Gabrielle, a nővére keresésére. A "másik oldalra". A "másik oldal" egy olyan világ, melyből minden, amit mi úgy hívunk "élet" hiányzik. Nincs napsütés, sírás vagy nevetés, nincsenek színek, ízek, illatok, nincs zene vagy éneklés, lélegzetvétel sincs. Minden ember érzéktelen, minden unalmas. Anna megtalálta a módját, hogy átjusson a másik világba, hogy megmentse a testvérét és együtt visszatérjenek onnan....ahonnan még senki nem tért vissza. A végsőkig küzd, életét is kockára teszi, hogy segítsen. Sok önzetlen segítőre akad kalandja során, köztük talán az igaz szerelemre. És rátalál önmagára: A földlakóra.

 Mindenkinek ajánlom ezt a könyvet, akik szeretnek kicsit elrugaszkodni a valóságtól és szeretnének olvasni egy megható történetet a testvéri szeretetről, az önfeláldozásról, a szerelemről, és arról, hogy mennyire jó is a mi földünkön élni és lélegezni. Amikor en olvastam ezt a könyvet, teljesen a hatása alá kerültem, ami néha egy kicsit lehangolt, mert alapvetően szerintem egy kicsit nyomasztó  a hangvétele a történetnek, viszont ettől függetlenül (vagy talán pont ettől függően) teljesen elvarázsolt és jó élmény volt számomra ez a nem túl hétköznnapi olvasmány. Szerintem érdemes időt szánni rá és elolvasni, mert biztosan tetszeni fog annek a töbszörösen irodalmi díjas francia írónak a regénye, Annáról a földlakóról.
 Tizennégy éves kortól ajánlják!

"Felejthetetlen karakterek, erőteljes stílus, torokszorítóan gyönyörű történet. 
Érzelmeink, kisebb-nagyobb tökéletlenségünk, apró örömeink
-emberi mivoltunk himnusza." -Christine Legrand

Remélem ez a rövid ajánló meghozta a kedvetek az olvasáshoz.

                                                                 
                                                                       Puszik, 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.