2015. október 11., vasárnap

Filmajánló: Hófehér és a vadász

Sziasztok!
 A klasszikus Hófehérke, és a hét törpe  eléggé átdolgozott filmje ez, amit most bemutatnék nektek. Szóval ne arra az animációs kis mesére gondoljatok, mert ez más. Kezdve ott, hogy nagyon híres, és jó színészek játszanak benne... :)

Hófehérkét Kristen Stewart játsza, akit több filmből is ismerhetünk, de talán legismertebb közülük a Twilight.
A herceget Sam Claflin játsza, akit én személyesen imádok, és nem csak kinézete miatt... (az Éhezők viadalában, és az Ahol a szivárvány véget ér-ben is fantasztikusansan játszott )
A vadászt pedig Chris Hemsworth játsza, akit nemcsak a Marvel-rajongók ismerhetnek Thor szerepében, de sok más, jó filmben is szerepel.
A gonosz királynőt Charlize Theron játsza, akit én még nem nagyon ismerek, de visszanézve nagyon jó színésznő...




















Először kicsit féltem ettől a filmtől, hogy nem lesz-e kissé mese-hatású, de hamar rájöttem, hogy nem. Sőt, voltak pontok, ahol féltem is egy kicsit.
Az alaptörténet ugyanaz, némi eltérésekkel... Ez kicsit még varázslatosabb, mint az eredeti mese, viszont mégis sokkal élethűbb.
Fontos eltérésnek tartom, hogy a vadász megtanítja ölni Hófehér-t, vagy, hogy a királynőt nem lehet olyan könnyen megölni, mint gondolnánk...

 Feltűnt pár apróbb pont, amik kifejezetten tetszettek, mintpéldául, amikor Hófehérke az erdőben bóklászik, látszik, hogy nem tiszta a körme... Igen, elég jelentéktelennek tűnik, de engem tényleg szokott idegesíteni, hogyha többször is belemarkolt a földbe, és mindig koszos helyen volt, de ha véletlenül meglátszik a keze, hát persze, hogy tiszta, fényes és manikűrözött... Ki ne festegetné ki a körmét az erdőben? Van pár ilyen film. De ez nem volt az, és ez nagyon tetszett. Ilyen volt, akkor is, amikor fogságban volt, látszott, hogy nem olyan fényes gyönyörűséges a haja, hanem, mintha tényleg fogságban élne azon a nem túl higiénikus helyen...

A vége is meglepő volt, bár csalódtam benne egy kicsit. Úgy érzem, mintha kicsit több hangsúlyt fektettek volna Hófehér "karrierjére", mint szerelmi életére. Ez persze sokaknak jó pont, és én sem bánom annyira, de másra számítottam...
Összegezve viszont nekem nagyon tetszett, szóval ajánlom nektek, jó mozizást! :)

            Üdv,


P.S.
Itt van az előzetese, ha érdekelne :)





1 megjegyzés:

  1. Kristen Stwart kapta meg Hófehér szerepét?
    Tudom,hogy nem kéne így lennie, de miután egy egész sorozatban láttam mindvégig Bellának, egy picit furcsa volt új szerepben látni. :)
    (Majdnem mint Melissát Meredithként látni a Vámpírnaplókban.) :)

    VálaszTörlés

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.