2015. október 2., péntek

Hailey L. bemutatkozik

Helóka! :)

Én mutatkozom be utoljára... Hát persze...
A (kitalált) nevemnek nincs különösebb története, mindössze megtetszett a név, hogy Hailey. Az "L" pedig az igazi keresztnevem kezdőbetűje...
Elég kezdő vagyok, nem is értem, mit keresek itt, de nagyon szeretek írni, fogalmazni. Nagyon sok könyvet olvasok, jókat, szóval én valószínűleg sok könyvajánlót hozok majd. Ha lesz időm.
Én is nyolcadikos vagyok, és eléggé lefoglal a suli, de megpróbálok majd időt szakítani... :)

Sok sorozatot nézek, csodák csodájra én is a PLL-fanok közé tartozom. Nagyon sok kedvenc filmem van, úgy, ahogy nagyon sok kedvenc könyvem is. Ezeket nem részletezem most, mert majd úgy is írni fogok róluk... :)

A hajam barna, egyenes, a szemem sötétbarna, és én is szemüveges vagyok, csak épp nem hordom mindig. A szemem nagyon rossz, úgyhogy rövid időn belül ez valószínűleg meg fog változni... :(
Sokat hallgatok zenét is, mostanában inkább külföldieket, de magyar énekeseket is szeretek.

Van egy kiskutyám, akit nagyon szeretek, és Smiley-nak hívják. Igazán bohókás, és írtó cuki, viszont nekem sosem fogad szót...  Van még két nyuszink, akik elég öregek, de aranyosak, és öt tyúkunk...  Egyszóval: szeretem az állatokat. :)

Ennyi az én kis bemutatkozóm, pussz:









 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.