2015. október 2., péntek

Japane bemutatkozik

Sziasztok!:)

 A nevem Japane LS.
Fiatal blogger lány vagyok, aki úgy döntött, hogy két barátnőjével indít egy új blogot. Hát ez lenne az. Volt már pár blogom, de igazából vagy említésre sem méltó, vagy már nem tudom megmutatni, mert törölve lett, titkosított...stb. Tehát most nincs más blogom így igyekszek majd minél inkább erre koncentrálni. Lehet hogy eltűnük majd kis időkre (már most kezdek mentegetőzni, ez is jól kezdődik :) ), mert eléggé lefoglalja az időmet az iskola + már a felvételire is kéne koncentrálnom,stb. De remélem jut elég időm a blogolásra is.
 Viszont amikor aktív vagyok, akkor sok fajta bejegyzést tervezek hozni. Terveim szerint lesznek majd blogajánlók, filmajánlók, könyvajánlók, zeneajánlók...egyszóval mindenféle ajánlók, érdekességek, blogos segítségek, design bejegyzések, és egyebek...
 Írok magamról keveset, hogy jobban megismerjetek:
-Blogolok. (nahát :p)
-A Bloggernevem kitaláció. De az LS a monogramomból ered.
-Szeretek olvasni. Kedvenc könyvem: mindig amit utoljára olvastam, jelenleg az Éhezők Viadala.
-Szoktam sorozatot nézni. Óriási Pretty Little Liars fan vagyok.<3
-Imádom a zenét. Nagyon sok stílust szeretek. Ki nem állhatom a disco-t és a lakodalmas-t.
-Jó tanulónak számítok.
-A barátaim és a családom az életem.
-Szeretem az állatokat. Főleg a macskákat és az eccavúúkat. Ez utóbbi sajnos nincs, de van két nagyon édes cicám: Bizsu és Sodó.
-Barna a szemem, szőkésbarna a hajam.
-Szemüveges vagyok, de van kontaktlencsém is.
-Kedvenc színeim: kék, fehér, zöld, bordó.
-Szeretek enni, inni, aludni.
-Van hogy még iskolába menni is szeretek.
-Azthiszem extrovertált típus vagyok, és optimista.
-Májusi vagyok. Bika a csillagjegyem. Nem hiszek a horószkópban és nem vagyok babonás.
-Kedvelem a mandala és az álomfogó szimbólumot.
-Nincs kedvenc évszakom. Mindegyiknek megvan a maga varázsa.
-Zenefüggő vagyok, de ezt talán már írtam.
-Éééés...ennyi lenne. Nem árulok el mindent magamról, majd a továbbiakban biztos kiderül még egy s más rólam.
                                                                                                                                                       
  Puszik,                                                                    

               
                                                   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.