2015. október 8., csütörtök

Sztár bemutató: Jared Leto


Ismerd meg a kedvelt, híres sztárokat! Elsőnek Jared Leto-t szeretném bemutatni, akit én is nagyon szeretek.

Jared-et az együttesével kezdve fedeztem fel, a nővérem által. Ő mutatta meg, hogy nemrég látott egy rózsaszín punk hajú fickót, aki amúgy tök jól énekel. Igen, első videóklipjében rózsaszín punk haja van. De volt már fekete, barna és zöld haja is azóta. Sőt! Néhány megjelenése kísertetiesen "jézusos". Itt kizárólag a haj-szakáll összeállításra gondolnék... :D   
  
De! Pár elég... furcsa megjelenésétől függetlenül, én nagyon szeretem az együtest is, amiben énekel. Thirty Seconds To Mars -t testvérével, Shannon-nal alapították (aki egyébként dobol), majd bevették Tomo-t, aki a gitáros lesz. Mindössze 3-an vannak a bandában, de nagyon jók... A videóik általában elég hosszúak, de ez nem számít szerintem.   

TOP 3 +1 Thirty Seconds To Mars -dal Hailey szerint:
  1. Kings And Queens 
  2. Closer To The Edge
  3. Up In The Air
  4. This Is War
Egyébként Jared-et nem csak énekhangja, és merész megjelenései miatt ismerhetitek, hanem pár filmből, vagy sorozatból is. 
Egyik kedvencem a Pánikszoba /Panic Room/ , ahol egy betörőt játszik, sajna nem túl jó véggel... Viszont a híres Mielőtt Meghaltam- ban /Dallas Buyers Club/ ő alakítja a legfőbb mellékszereplőt. :)  Egy másik filmben meg, az Öngyilkos Osztag -ban /Suicide Squad/ Joker-t játszotta. Ezt én még nem láttam, de a képek alapján, biztos elég ijesztő... :D
Egyébként, most, hogy hoztam ilyen jó kis bizarr képeket, ne higgyétek, hogy nem tud jófej, vagy.... helyes lenni! 
*Azok a szemek! * O.o  <3

Mostmár tudjuk, jó énekes, jó színész, szépek a szemei, és díjakat is nyert! 2014-ben megnyert egy Golden Globe -díjat, mint legjobb mellékszereplő. Ugyanebben az évben, újonnan a legjobb mellékszereplő jelölésre kapott egy Oscar -díjat is. Viszont 2008-ban, 2007-ben, és már 2006-ban is kapott díjakat.


P.S. Egy kis belsőbb infó:
Jared egy amerikai színész-zenész, decemberi születésű. Cameron Diaz-zal is volt kapcsolata, 2 éven keresztül. Sajnos már szakítottak... 

Pussz:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

By: Sasha D. Hailey L. Japane LS.